vrijdag 2 januari 2015

Mijn week in beeld! #4

Het was een feestelijke week waarin het oude het nieuwe kruiste, vuurwerk om de oren vloog - overigens niet door mij, ik vind vuurwerk serieus zonde van het geld...-,  en er begonnen werd in een nieuw boek! Benieuwd naar hoe mijn laatste dagen van 2014 en de eerste dagen van 2015 eruit hebben gezien?

*****

Kleuren: een nieuwe plaat!
Ik ben aan een nieuw kleurproject begonnen! Na een tijdje het boek doorgebladerd te hebben, stuitte ik op deze kleurplaat die mij direct aansprak en toeriep dat ik het moest inkleuren. Inmiddels ben ik al weer iets verder, en ik hoop volgende week dan ook het eindresultaat te kunnen laten zien.

Dag 1
Dag 2















Kerst en Oud en Nieuw
Tijdens het familiebezoek op Texel, kregen wij enkele leuke presentjes toegestopt om mee te nemen naar huis. Er waren veel kaarsjes, geurende stokjes en kamerfrutsels te vinden, maar ook een heerlijk notenpakket mét notenkraker. Jummie! Er zaten walnoten in, hazelnoten, paranoten en amandelen. Als "snackje" vind ik noten echt een heerlijk tussendoortje. Ook oud en nieuw ging hier niet in stilte voorbij, en we hebben dan ook geproost op een heel tof jaar, waarin dromen en wensen uit mogen komen en waarin alle onmogelijke dingen mogelijk zullen worden!

Omnomnom!
Proost :)















Wat heb ik gelezen en wat lees ik nu?
Vorige week liet ik zien dat ik bezig was in De Jongen uit het Woud, door Jen Minkman. Ik vloog er doorheen, een heel leuk boek waar ik zeker over te spreken ben.
Daarna wilde ik het liefst in een Engels boek beginnen, en mijn oog viel op Ruin and Rising, van Leigh Bardugo. Inmiddels ben ik hierin begonnen... en nog niet heel ver geraakt, omdat al die gezellige feestdagen mijn aandacht volledig opeisten. Logisch natuurlijk ;) Dus vanaf nu ben ik weer aan het lezen geslagen, en kan ik niet wachten tot ik weet hoe de verschillende verhaallijnen zullen aflopen. En dat lezen gaat natuurlijk prima onder het genot van een kop thee!

Wauw. En spannend...
Echte Blond Amsterdam-thee :)















De afgelopen dagen zijn zeer gezellig geweest, op dit moment is het weer even gedaan met de feestdagen en gaat het normale leven weer langzaamaan zijn gangetje. De rust keert wat terug en de gedachten over het nieuwe jaar stuiteren daarom des te harder door het hoofd. Wat zal de toekomst brengen? Ach... Gelukkig heb ik deze rubriek altijd nog, om stil te staan bij alle fijne momenten die ik beleef, zodat ik ze niet vergeet ;)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten